Jakarta #2014

Sayang, kong Sabeni udah almarhum. Kalo aje die masing idup pasti bakalan godeg-godegin kepalenye. Sewaktu taun 70an, aye kalo diajak nyaba ke Pulo Jahe, kawasan Industri Pulo Gadung, kudu naek bus unit (baca : PPD Unit), bis kompor julukannya. Pegimane kaga disebut bis kompor, bentuknya jelek kayak rongsokan nah kenalpotnya ngeluarin asep pembakaran solar , tebel banget bikin sesek ambekan. Perjalanan dari tanjung priok ke Pulogadung berasa jauh, jalanan masing rindang pepohonan bejejeran, kaya serdadu baris, Turun terminal jalan kaki susuri jalan beraspal di kawasan industri menerobos persawahan sampe dah di rumah peninggalan leluhur, Pulo Jahe.

sewa-mobil-jakarta

Sekarang, kong Sabeni, Jakarta udah kaya Los Angeles, biar kate aye belon perneh nyaba, apa lagi kalo malem, lampu hias bikin Jakarta tambah indah, seindah barisan wanita-wanita penghibur di sepanjang jalan hayam wuruk. Belon lagi gedung-gedung tinggi yang nyakarin langit membelah awan, makin nutupin MONAS. Dulu, kalo aye naek pohon kedondong depan rumah, MONAS keliatan jelas, mangkenye aye demen banget nagkring di batang pohon kedongdong tersebut.

Jaman engkong masing idup, kong Sabeni, kite sering banget nonton arak-arakan saat ade pesta ulang taun Jakarta di depan rumeh, sekarang kong, depan rumeh yang sering dan banyak lewat motor ame angkot yang saling kebut-kebutan, berisik dan udare kotor. Kali sunter yang membelah jalan by pass Yos Sudarso sekarang item banget, kong, kaga ade sedep-sedepnye dipandang.

Nah, ade bagusnye kong, sekarang jalannya terbentang jalan bebas hambatan alias tol mulain dari Cawang sampe Pelabuhan, ade jalan outer ring road diseluruh Jakarta. Ade lagi kong yang bagusan, bus trans Jakarta ber-ac dan ade yang gandengan, kayak orang bedemenan.

Yah, udah dulu kong ceritenye, ntar aye terusin. Engkong bae-bae aje kan di syurga, salam ye sama Rosululloh.

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s